Friday, October 30, 2009

Bila blogger lembu bercakap - Kes liwat antara punca Badrul keluar

ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah berkata kes liwat yang membabitkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah antara sebab beliau keluar PKR.

Bercakap dalam satu sidang akhbar petang ini, Badrul berkata beliau menjadi lebih syak terhadap Anwar yang menurutnya sengaja melengah-lengahkanperbicaraan dan enggan pula menjelaskan perkara itu kepada ahli-ahli parti.

Sebagai seorang Muslim yamg berpegang teguh kepada prinsip Islam, katanya, moral seseorang pemimpin itu amat penting untuk mendapatkan sokongannya.

Beliau juga mendakwa bahawa presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang juga isteri Anwar, juga enggan untuk menjelaskan mengenai dakwaan liwat tersebut.

Katanya, ia merupakan sebab utama beliau membuat keputusan keluar PKR kerana beliau tidak boleh berkompromi dengan isu-isu moral seperti yang dihadapi oleh pemimpin PKR. KLIK

Bermacam-macam komen maki hamun dari blogger-blogger lembu pandai bercakap di atas berita Badrul Hisham keluar dari PKR. Di antaranya kawan dapat satu artikel dari blog cucutokayah.bogspot

NIZAR NEWS : SEBAB KES LIWAT?KAH KAH KAH DASAR MANGKUK

Alasan hampeh manusia tak de pendirian.......

[Setahu aku kes tuduhan liwat nih bukan baru hari semalam,tetapi itulah modal 'puak-puak sangat celaka' didalam UM-no untuk menyingkirkan DSAI dari UM-no dahulu.Mangkuk ayun nih pun ikut bersama DSAI masuk PKR selepas DSAI difitnah dengan kes sama.Mana rasionalnya alasan mangkuk ni?Masa jadi ADUN didalam PKR,kenapa mangkuk ayun nih tak buat keje dan hanya makan gaji buta sahaja?]

Mampus UM-no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hancur be END!!!!!!!!!

oleh Ayiem pada 9:18 PM

Kawan rasa penulis blog ini lebih ‘mangkuk ayun’ dari Badrul yang cepat sedar untuk terus berada bersama PKR dan Anwar peliwat.

Badrul dengan jelas menyatakan selama ini dia yakin Anwar sengaja difitnah serta konspirai pemimpin-pemimpin UMNO untuk menyinkirkan Anwar peliwat. Tetapi apabila Anwar peliwat sengaja melengah-lengahkan perbicaraan dan enggan pula menjelaskan perkara itu kepada ahli-ahli parti maka Badrul merasa syak bahawa Anwar sebenarnya seorang pemimpin yang tiak bermoral.

Keyakinan Badrul bahawa Anwar peliwat memang seorang pemimpin yang pembohong dan tidak bermoral apabila Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang juga isteri Anwar peliwat, enggan untuk menjelaskan perkara sebenar berhubung dakwaan liwat tersebut. Apatah lagi bila Anwar peliwat sehingga sekarang masih tidak mahu bersumpah syarie sepertimana yang telah dibuat oleh Saiful Bahari.

Kawan sungguh yakin, bukan Badrul sahaja yang tahu kerosakkan moral Anwar peliwat ini, pemimpin-pemimpin PAS seperti Haji Hadi, Nasharuddin, Mustapa Ali, Hasan Ali, Ketua Pemuda PAS Nasruddin Tantawi malah Tok Guru Nik Aziz juga lebih tahu bahawa Anwar peliwat ini bukan seorang pemimpin yang bermoral.

Kawan juga yakin bukan hanya setakat pemimpin-pemimpin PAS sahaja yang tahu malah sebahagian besar penyokong-penyokong PAS dan blogger-blogger pro PAS juga tahu siapa Anwar peliwat ini, tetapi oleh kerana kepentingan politik, kuasa dan jawatan mereka telah mengenepikan hokum-hukum agama serta membiarkan diri mereka besubahat dengan kemungkaran Anwar peliwat.

Kita janganlah jadi seperti lembu yang pandai bercakap, tetapi jumud dalam pemikiran, tahaunya memaki hamun pemimpin-pemimpin UMNO, memfitnah UMNO dengan berbagai-bagai fitnah. Renungi diri kita dulu, siapa kita………………

11 comments:

  1. Bersumpah syarie apa Yanggambi?

    ReplyDelete
  2. SLM BRO...SI LEMBU TU X BERANI NAK RELEASE KOMEN PEDAS2 LA BRO..LEMBU TU X BERTELOWW!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Kuda Perang, jangan buat-buat tak tau pulak, saiapa Anwar tu, suruhlah dia buat sumpak syarie kat mana-mana Masjid nafikan dia tak buat kerja terkutuk tu.....

    Jeffry, itulah perangai mereka....

    ReplyDelete
  4. Yang gambi..mana mungkin mereka berpaling dari peliwat tegar ini. Buka mulut dan bersuara aku sokong Anwar saja, maka ribuan pulus masuk poket. Tang main belakang itu lain cerita. Yahudi punyai aset berbentuk wang tunai sebanyak RM300 trillion. Yang terkaya di dunia. Berbillion itu adalah sedikit sahaja nilainya berbanding matlamat merosakkan negara Islam.

    ReplyDelete
  5. Isteri mithali banggg ooiii mana leh buka pekong seluar dalam lak bucuk ke pahit ke lembab ke mana leh cheta, kan silap haribulan kena tinggal buat selamanya dah le laki aku tu asyik ke overseas je kalau simpan mek salleh rambut blonde pun aku tak leh nak buek tp aku tau mata laki aku tu keling panjang kalau dah yg montok lalu tp nak check "belakang" nanti suspek kata curiga lagi pulak dah tua tua ni usia...apa pun sebagai isteri kena laa janji nak bantu laki aku tu for good or worst...aku ni ambik contoh hillary dgn mat clinton jaa soal halal haram lain cheta. Aku sedar beb aku ni ni dalam kategori dah kurang minat sgt...kurang tenaga....yg penting anak anak cucu aku comes first.

    kakakaka ishkkk maaf ye kang ado teraso hati lak...cuma pandangan ajo..tak tergambar pulak sesiapa kalau yg raso 10 jari ku hulurkan..

    ReplyDelete
  6. salam, badrul tahu kut bini dia kena ngorat dengan AN War dan Khalid.... sebab tu lari cepat2... Wan Azizah plak cemburu...

    ReplyDelete
  7. mulut mereka ini fikiran mereka dah diliwat semuanya

    ReplyDelete
  8. Terima kasih sesemua sahabat buat komen, maaflah lambat sikit buat respon, 2-3 hari ni terlalu sebuk dengan tugas-tugas luar sampai tak de masa nak buka blog...

    ReplyDelete
  9. aper kite tengok dan lihat yanggambi cari isu pelabuhan klang..bnyk dah belabuh kat sane

    ReplyDelete
  10. Akhirnya pergi juga kau yang gambi..ingatlah apa yg kita tulis akan di soal semuanya

    ReplyDelete
  11. bertaubatlah semua sebelum terlambat...sempat lg selagi belum makan tanah...

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..