Saturday, October 10, 2009

Strategi baru PAS khawarij-guna ‘SMS’ ajak perang ‘fisabilillah’

PAS khawarij semakin terdesak, kelam kabut, kekalahan sudah amat terasa sekali, PAS khawarij bukan takut menghadapi kekalahan, PAS khawarij sudah beratus kali menghadapi kekalahan dalam pilihan raya.

PAS khawarij sebenarnya takut menghadapi malu, malu dengan fitnah serta pembohongan yang semakin hari semakin terserlah, malu hendak hadapkan muka dengan masyarakat yang mereka tipu.

Apa tidaknya, habis semua tok-tok Imam, pak-pak Haji, pak-pak lebai, nenek-nenek, tok wan-tok wan, kecik besar kena tipu, kena bohong.

Amat memalukan lagi, mereka membawa fitnah, bercakap bohong dari aspek keagamaan, dalam surau-surau, dalam Masjid-Masjid, dengan hujah-hujah Al Quran dan Hadis, tukang ceramah pula semuanya bertaraf Al-Fadhil, Al Ustad, berjanggut, berjambang, berjubah dan berserban………

Yang paling PAS khawarij ini malu dan takut kalau kalah di Bagan Pinang apabila kemaluan mereka jatuh di atas kebongkakan, kesombongan, ketakburan mereka yang terlalu gah memenangi 7 kali PRK dalam kubu sendiri…………


‘Mano nak letak muko jang oiiiii’ kata orang Nogori.

Tak pe lah, memang muko dia orang dah pu ditampal dengan kulit babi, muko tak reti malu macam ketua penasihat dia orang, dah puas sodok bontot orang buat muka selamba je….

Ibarat sudah ‘terperosok ke dinding’ maka Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasruddin Tantawi yang meminta ahli-ahlinya untuk turun ke Bagan Pinang atas nama ‘jihad fi sabilillah’. Dalam bahsa mudahnya, mengajak Pemuda PAS khawarij datang ‘berperang’ di Bagan Pinang.

Satu strategi perang saikologi yang digunakan oleh Ketua Pemuda PAS khawarij. Sebenarnya Nasaruddin Tantawi terpaksa gunakan strategi begini dalam usahanya untuk memanggil lebih ramai pemuda-pemuda PAS khawarij datang ke Bagan Pinang.

Inilah jalan terakhir Nasaruddin Tantawi untuk menakut-nakutkan pengundi, sekurang-kurangnya dapat menghalang atau mengurangkan pengundi-pengundi kaum cina dan India yang menyokong UMNO-BN keluar mengundi.

Nasaruddin dan Salehuddin lebih sanggup melakukan perbuatan yang sangat merbahaya ini melalui penyebaran SMS seumpama itu sambil mendakwa penyokong-penyokong UMNO menyerang orang-orang PAS mengunakan pedang Samurai.Semasa PRK DUN Permatang Pasir, Nasaruddin menjadi pakar dengan strategi memalukan calon UMNO-BN bersama dengan Mahfud Omar selaku pengarah pilihan raya PAS khawarij dengan isu isteri kedua Rohaizat, sehinggakan Rohaizat dan BN tersungkur ditangan pengundi-pengundi mereka yang jumud.

Tetapi, di DUN Bagan Pinang, Salahuddin Ayub selaku pengarah pilihan raya juga cuba menggunakan isu rasuah (sebenarnya politik wang) dalam UMNO dan juga isu undi pos tidak mendapat sambutan, maka Nasaruddin yang kononnya komander perang jihat fisabillillah PAS khawarij menggunakan strategi begini yang akan memakan diri mereka sendiri………

Allah sebenarnya bukan sentiasa memakbulkan setiap perbuatan khianat mereka disamping itu juga pengundi-pengundi di Bagan Pinang bukan terlalu bodoh untuk mudah diperkotakkatik oleh kuncu-kuncu PAS khawarij.

Peluru berpandu yang mereka lepaskan telah berbalik dan meletup ke kubu mereka sendiri………
























8 comments:

  1. Kalu PAS guna sms, DSAI pula bagi kenyataan yang dia ke US untuk bermesyuarat... Yus pula cakap DSAI pi sana untuk bincang soal Islam dan pembersihan politik Malaysia..

    ReplyDelete
  2. Kat Bagan Pinang Tak Kan Monjadinyo:
    .....SEMUA ORANG DAH TAHU DAH.......

    ReplyDelete
  3. PAS ( PARTI AJARAN SESAT ) APA HAIRAN SANGAT. JENIS PENIPU BESAR. LAPURAN POLIS PUN TAK BERANI BUAT. HARAP TANTAWI TU. JANGGUT TALIBAN DIA AJE YANG LEBIH

    ReplyDelete
  4. Mungkinkah akibat mereka-mereka ini menyebabkan anak-anak muda dan rakyat menjauhi institusi keagamaan kerana takut dipesongkan?CCZ baru terfikir perkara ini. Peranan alim ulama adalah menyeru membuat kebaikan dan kembali ke jalan Allah bukan ke arah pemilikan kuasa dan memerintah.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih ghodong semua, kita sama-sama lihatlah bagaimana keangkuhan PAS&PKr yang tak sedar diri ini, DAP juga uang ketawa mengilai kalau lihat Melayu sam Melayu berperang....... Anwar dalam pemikiran Yahudinya akan berkata 'hancurlah kau Melayu Islam'.......

    ReplyDelete
  6. Jika anda sayangkan UMNO, selamatkan UMNO daripada terus menerus menjadi parti rasuah. Anda mampu melakukannya dengan MENOLAK ISA SAMAD.

    Jika anda sayangkan UMNO, selamatkan UMNO daripada penyelewengan. Anda mampu melakukannya dengan MENOLAK ISA SAMAD.

    Jika anda sayangkan UMNO, selamatkan UMNO daripada terus menerus dikotori oleh perompak harta rakyat. Anda mampu melakukannya dengan MENOLAK ISA SAMAD.

    Pendek kata, UMNO akan mampu diselamatkan jika tiada lagi manusia seperti Isa Samad di dalam UMNO. Isa Samad hanya boleh dinyahkan daripada UMNO jika beliau kalah di Bagan Pinang pada 11 Oktober nanti.

    Anda tidak perlu mengisi borang PAS tetapi anda mampu membersihkan UMNO dengan memBERIKAN UNDI ANDA KEPADA PAS.

    ReplyDelete
  7. Pemburu Syahid, kenapa sebuk sangat dengan UMNO, lantak kamilah nak jaga macam mana. Kami tahu apa kami buat......

    Kamu yang patut lebih berhati-hati dengan parti Islam kamu yang dah tak serupa Islam, kalau sayangkan PAS hindarkan pemimpin-pemimpin munafik dan barua-barua Yahudi yang ada dalam PAS, mereka ini sanggup jual agama untuk nak dapat kuasa.....

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..