Sunday, August 9, 2009

PAS-guru segala kebiadaban DAP

Hari ini, Sidang DUN Kedah menjadi riuh rendah apabila Lim Soo Nee (PKR-Kulim) menyebut ’Kerajaan BN paria semasa berkuasa.”

Keterlaluan sangat kaum Cina sama ada dari DAP mahu pun PKR yang menunjukkan sikap biadap, kurang sopan terhadap Melayu, apalagi bila mempersendakan agama Islam yang menjadi anutan semua umat Melayu di Malaysia.

Selepas DAP-Nga dari Perak mempersendakan ayat Quran dengan membaca dan mentafsirkan dihadapan Tok Guru Nik Aziz dan umat Islam PAS. DAP-Ronnie Liu memberi fatwa ‘beer’ halal bagi orang Islam minum, DAP-Jeff Ooi pula mendakwa “syariah Islam sebagai ekstrem”

Sebulan yang lalu, Pemuda DAP bersama PKR tanpa segan silu telah menggesa rakan sepergerakannya PAS agar menfokuskan agenda membentuk kerajaan Pakatan Rakyat yang bersih dan adil, bukannya melaksanakan pentadbiran Islam.


Dan seterusnya, DAPSY juga begitu lantang menghina ulama Dr Ridhuan Tee Abdullah, dan lebih menunjukkan sikap angkuh dan kurang ajar DAPSY dalam blognya, menghina titah ucapan Raja Nazrin Shah berhubung dengan 7 Waris Raja-Raja Melayu.

NAZRIN OF PERAK PREPARES FOR HIS FINAL JOURNEY TO THE GATES OF HELL!
(lebih kurang pemahaman kawan : “Nazrin dari Perak menyiapkan perjalanan akhirnya ke
pintu kubur”)

Mengapa puak-puak komunis DAP ini terlalu lantang dan kurang ajar ?

Mereka-mereka ini sudah tidak ada perasaan hurmat lagi kepada perasaan umat Melayu Islam di mana bumi dipijak dan langit dijunjung, waima terhadap umat Melayu Islam PAS sendiri.

Mereka ini tidak akan berani berlaku biadap serta menghina agama Islam kalau bukan kerana mendapat pendidikan dari pemimpin-pemimpin PAS dan PKR.

PAS telah mengajar mereka mengguna terjemahan ayat-ayat Quran untuk mempengaruhi umat Melayu, maka tidak hairanlah jika DAP-Nga dari Perak juga menggunakan ayat Quran untuk mempengaruhi umat Melayu.

PAS mencaci, mencerca, memfitnah sesama umat Melayu Islam dihadapan mereka, maka tidak hairanlah mereka juga begitu berani dan lantang memaki hamun dan mempersenda agama umat Melayu Islam, termasuk penyokong-penyokong PAS sendiri.

PAS yang bersungguh-sungguh hendak meruntuhkan perpaduan sesama umat Melayu, maka mereka juga dengan mudah untuk menjahanamkan kekuasaan umat Melayu dengan bantuan PAS.

PAS membantu mereka untuk mendapatkan kuasa, maka mereka mempergunakan kuasa itu mengikut acuan mereka.

PAS juga mengajar mereka untuk menderhaka dengan Raja-Raja Melayu, maka tidak hairanlah hari ini kita lihat mereka dengan terang, lantang tanpa rasa takut dan malu menghina kedaulatan Raja-Raja Melayu.

PAS mengkritik dasar-dasar kontrak social yang memperuntukan hak-hak istimewa orang Melayu, maka hari ini mereka juga begitu lantang menuntut agar perkara tersebut dimansuhkan.

Sebab itulah puak-puak DAP ini begitu lantang untuk memansuhkan ISA, kerana PAS yang membantu mereka untuk menjayakan tuntutan ini, kerana apa ?

Bila ISA sudah terhapus, maka mudahlah bagi mereka meneruskan agenda untuk menghuruharakan perpaduan rakyat pelbagai kaum dalam Negara.

Segala-galanya bermula dari sikap tamak dan rakus pemimpin-pemimpin PAS untuk berkuasa, sehingga menggadaikan maruah bangsa dan agama sendiri.

Percayalah, kalau umat Melayu masih tidak sedar dengan pengkhianatan PAS dengan dibantu PKR-Anwar Al Juburi, umat Melayu akan terus diinjak dan dihina di bumi sendiri……..


10 comments:

  1. Halau balik cina je mereka yang biadap ni

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Kadang2 geli-geleman baca dr blog Melayu pembangkang yg jilat habis DAP.

    ReplyDelete
  3. Apabila dia sendiri kurang ajar, inilah jadinya kepada orang yang diajarnya!

    ReplyDelete
  4. SLM Y.G..YG MENGAJAR KURANG AJAR NI SEMUA DAP..AL JUBORINK TUKANG BATU API..PAS LAK TERIMA BULAT2 ILMU KURANG AJAR DIORANG..MMG SAJAK LA TU 3 PARTI BENGAP!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  5. Terima kasih komen-komen bro semua,

    Memamng tida dinafikan, kadangkala sikap oarang Melayu itu sendiri yang menyebabkan puak-puak ini berani kurang ajar. Contohnya HINDRAF, kalau tidak kerana Anwar Al Juburi yang menjadi kepala, masakan puak-puak ini berani mengugut kerajaan dengan cara yang biadap.

    ReplyDelete
  6. memang diakui PAS adalah parti ajaran sesat....
    yang gambi nak ikut ker....

    ReplyDelete
  7. ASKUM. PG LIHAT DI ATAS SEKALI BLOG ANDA MASIH ADA PERKATAAN / IKON FLAG BLOG. SILA BUANGKAN KERENA JIKA SESIAPA MENEKANNYA MAKA GOOGLE AKAN DELETENYA SECARA OTOMATIK. BUANG SEGERA. PERGI KE BLOG PG DAN TULIS FLAG BLOG DI RUANGAN SEARH DAN IKUTI LANGKAHNYA. SEGERAKAN.

    ReplyDelete
  8. salam sobat,,saya ikut dukung,,semoga sidang DUN kedah ,,lancar,aman tidak ada kericuhan.

    ReplyDelete
  9. Tahniah Broth

    Kawan amat setuju dengan pandangan tersebut..Sebabnya perjuangan PAS dan jauh tersasar.Perjuangan kerana nak berkuasa konon...tak ukur baju dibadan sendiri..Hilang perjuangan kerana Islam..Kalu betul perjuangan Islam....yang haram tetap dikatakan haram bukan ada tafsiran yang lain...

    ReplyDelete
  10. aku tak pastilah knp penyokong PR ni buat tak tahu je dgn apa yg berlaku. mybe dah tabsub sgt dah kot.explain kt kwn2 yg pro PR pun asyik nak membangkang je.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..