Monday, August 24, 2009

N11 PERMATAMG PASIR – Muslimah PAS rasa geli-geli ?

PAS ibaratkan sudah hilang punca apabila satu persatu malapetaka dipertunjukkan Allah SWT akibat perbuatan songsang pemimpin mereka sendiri.

PAS - Mahfud agak sudah kehilangan idea mencipta fitnah terhadap UMNO-BN, setiap fitnah dan penghinaan yang mereka cipta memakan diri sendiri, harapkan Yusri sahabat Rohaizat Calon BN membantu menyerang calon, terbalik ke muka calon PAS.

PAS-Mahfud, bagai tertampar di muka apabila gagal memperkudakan Yusri untuk untuk menjatuhkan maruah Rohaizat, malah keburukan keluarga Mahfud sendiri terbongkar.

Mahfud dan PAS lebih malu lagi bila satu persatu penyelewengan kutipan wang sumbangan Masjid, derma jihad orang kampung terbongkar. Calon PAS juga didakwa menyonglap wang dana pilihan raya RM600 ribu.

PAS-Mahfud mengharapkan pengaruh-pengaruh PKR membantu, lebih malang juga apabila sebagaian besar penyokong-penyokong PKR bertindak keluar parti di Padang Serai bersama seorang ADUN dan juga Exco Kerajan PR Kedah.

Akhirnya Anwar Aljuburi terpaksa membuat penipuan lagi dengan mewar-warkan calon PAS akan dilantik Pengerusi MAIPP jika menang di Permatang Pasir.

PAS-Mahfud paling berharap kuda tunggangannya Nasrudin dapat membantu memberi aib yang besar pada Rohaizat, lebih malang juga bila kisah kekejaman Mahfud sendiri terhadap bekas isteri pertamanya terbongkar. Malah lebih banyak kebuasan nafsu syawat pemimpin-pemimpin PAS lain diketengahkan kepada pengundi-pengundi Pematang Pasir.

Mahfud lebih berkecamuk lagi apabila sikap buas nafsu calon PAS Mohd Salleh Man terserlah, kerana tidak dapat mengawal nafsu syawat, Salleh sanggup menggoda dan merampas isteri orang.

Nasrudin yang diharapkan dapat meraih sokongan besar dari pengundi-pengundi waanita juga gagal menyebarkan fitnah-fitnah dalam isu kezaliman Rohaizat terhadap kaum wanita.

PAS-Mahfud akhirnya terpaksa juga meneruskan serangan peribadi Calaon BN dengan menggunakan muslimah-muslimah PAS untuk mempengaruhi pengundi-pengundi wanita.

Muslimah-muslimah PAS sudah jadi ‘mami jarum’ menjalankan peranan menghasut pengundi-pengundi wanita supaya benci dan memandang jijik kepada calon BN Rohaizat.

Blog-blog pro PAS pun boleh dikatakan sudah tidak ada idea lagi hendak buat cerita-cerita fitnah, terpaksa juga mengenengahkan isu-isu Rohaizat menzalimi isteri kedua yang didakwa ada di Jengka, Pahang.

Cuba kita tengok apa yang ditulis dalam blog greenboc :

Ramai kaum wanita di Permatang Pasir merasakan mereka geli melihat muka calon UMNO BN, Rohaizat Othman yang berdusta bahawa kononnya beliau tidak pernah menikahi Rafizah Mohamad Ali, 29 mengakibatkan ayah kepada perempuan misteri itu, Mohamad Ali Abdullah, 59 memberi kata dua sehingga malam ini; untuk turut berceramah di Permatang Pasir sekiranya Setiausaha Agong Umno Permatang Pauh itu masih berdegil.

"Kaum wanita merasa begitu terhina dengan perbuatan Rohaizat itu, sudahlah berkahwin dengan cara yang tidak betul kerana terlah terlanjur perbuatan, kemudian berbohong pula," ujar seorang muslimah y
ang berasa berang dengan perlakuan calon UMNO BN itu.

"Rasa geli setiap kali mukanya dipaparkan di kaca TV," tambahnya.

"Akak menyampah tengok mukanya, terus-terang jer ler hanya kaum wanita yang gatal-gatal jer yang akan undi dia jadi wakil rakyat kita," ujarnya lagi.

Wow…wow….wowwwww !!! bersemangat sungguh muslimat ‘mami jarum’ PAS ini bercakap, “hanya kaum wanita yang gatal-gatal jer yang akan undi dia jadi wakil rakyat”, kawan ulang lagi.

Barulah kawan tahu, selama ini ramai muslimat PAS yang gatal-gatal dan mengeryam rupanya……..

Apa tidaknya, berapa ramai dari kalangan lelaki PAS yang tidak bertanggungjawab terhadap kaum wanita telah jadi calon dalam pilihan raya dan ada pun yang sudah jadi wakil rakyat ?

Keseluruhan pengundi-pengundi wanita yang telah mengundi mereka-mereka yang buas nafsu syawat ini terdiri dari golongan yang gatal dan mengeryamlah ye ?

Bagus…….bagus…….muslimah ‘mami jarum’ PAS telah menyerlahkan sifat-sifat sebenar kaum muslimah PAS disebalik tudung labuh, purdah dan jubah.

Inilah sebahagian aturcara PAS-Mahfud untuk meraih sokongan pengundi-pengundi Permatang Pasir, selain tindakan-tindakan bermoral puak-puak PAS bersikap samseng dengan jentera-jentera wanita dan puteri UMNO-BN.

Kawan yakin, ramai-ramai pengundi-pengundi khusus pengundi Melayu sudah muak, jelak dan mula buka mata di atas sikap-sikap jahat menipu PAS berlebelkan Islam.

Tekadkan hati dan fikiran, undilah Barisan Nasional pada esok 25 Ogos 2009 dan selamat berpuasa…..


11 comments:

  1. MINTA MAHFUZ SELESAIKAN KES INI SUDAHLAH :
    Berita Harian
    24 jun 2009


    10 tahun kahwin isteri hanya diberi nafkah RM300



    KANGAR: Seorang ustazah mendakwa hanya menerima nafkah RM300 daripada suaminya, Abdul Rashid Rahman, 59, yang juga Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, sepanjang 10 tahun mendirikan rumah tangga.



    Dakwaan itu dibuat Siti Rosmala Mohamed, 37, di hadapan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah, pada hari pertama perbicaraan kes tuntutan fasakh yang difailkannya, semalam. Beliau berkata, nafkah RM300 itu diterima pada bulan pertama iaitu September 1999 dan tiada lagi nafkah sehingga hari ini.



    Siti Rosmala turut mendedahkan suaminya juga bertindak kejam dengan memukulnya termasuk di kepala, selain dirotan hanya kerana kesalahan kecil.



    “Dari luar dia memang kelihatan baik dan warak, tetapi sebenarnya dia lelaki yang kejam dan panas baran,” katanya. Menjawab soalan peguamnya, Shazril Khairy Mustafa mengenai nafkah batin, Siti Rosmala berkata suaminya tidak pernah lupa menunaikannya.

    “Dari segi batin dia tidak pernah lupa. Kalau boleh setiap hari dia mahu sehingga kadangkala dia tetap memintanya walaupun saya dalam pantang,” Berita lanjut : KLIK

    ReplyDelete
  2. Terima kasih PG, mengingatkan semula cerita ganas pemimpin PAS ini. Tapi kalau cerita dia ni, muslimah PAS tak jijik, cuma geli-geli je......

    ReplyDelete
  3. SLM Y.G..ADUN PAS MELOR TU APE CITER?..BINI DIA MINTAK NAFKAH X SETEL2 LG HUHUHU..INI KE CONTOH ORG YG DI SANJUNG2 OLEH PEMIMPIN PENGANUT PAS?..PIGII DAAAAA!!..HARKK PTUIHHH!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Mami jarum pun berakhir terkena balik diri sendiri juga. Jgn lupa siti perlis dan siti cambodia tu.

    ReplyDelete
  5. WOW!!! HAHAHA POWER!!!

    SYABAS!!!!

    BERBAKTILAH KEPADA ALLAH KERANA DIA SEGALA-GALANYA UNTUK KITA

    PILIHANLAH ANTARA MANUSIA UNTUK BERBAKTI KERANA MEREKA TIDAK SEGALA-GALANYA UNTUK KITA

    MEREKA YANG BAIK HARUS DITAATI, MEREKA YANG JAHAT WAJIB DIJAUHI

    UNDILAH PILIHAN AKAL DAN HATI AGAR TERKAWAL MARUAH DIRI

    KEPADA PENGUNDI PERMATANG PASIR UNDILAH CALON BARISAN NASIONAL

    PILIHAN ANDA IALAH ROHAIZAT OTHMAN 38, YANG MERUPAKAN SETIUSAHA UMNO BAHAGIAN PERMATANG PAUH

    SALAM HURMAT

    ReplyDelete
  6. Muslimat PAS memeng suka geli pun..

    ReplyDelete
  7. kegelian muslimat pas amat terasa skg ni....

    ReplyDelete
  8. Wallahua'lam PAS-PR sudah pun menang di N11 DUN Permatang Pasir.
    Walaupun majoritinya bukan 65 undi tetapi 4551 undi PAS-PR tetap menang.. Syukur kehadrat Ilahi..

    ReplyDelete
  9. Memang muslimat Pas dah lama geli-geli.....
    Pemimpin mereka cuma pandai mencari kesalahan orang...depan mata tak nampak...

    ReplyDelete
  10. cam gampang.....
    nie dari hampa kutuk mnegutuk
    lebih baik hamapa bersatu...
    biar tanah melayu di kawal oleh melayu!!!.....

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..