Tuesday, June 23, 2009

Syabas Najib-UMNO/BN tidak perlukan kerajaan perpaduan

Pendokong-pendokong UMNO/BN merasa lega dengan huraian yang sudah terlerai. Kalau selama ini UMNO sering disindir diejek dari puak-puak PAS yang munafik, hari ini terungkai sudah, sebenarnya UMNO juga buka kemaruk dengan kerajaan perpaduan. Syabas !!!!! Dato’ Sri Najib, Perdana Menteri Malaysia.

Semalam, Haji Hadi Awang telah menonjolkan dirinya yang sebenar sebagai seorang Tuan Guru yang munafik. Apa tidaknya, kalau dia mencari popularity dalam masyarakat dengan mengeluarkan idea kerajaan perpaduan, kini menuduh UMNO yang membuat fitnah untuk memecahkan pakatan haram PAS, PKR dan komunis-komunis DAP. Begitulah sudahnya apabila ulama telah membuat perjanjian dengan syaitan………..

Kawan setuju sangat dengan ulasan Najib, "Tidak timbul soal kerajaan BN lemah sehingga perlukan kerajaan perpaduan," dan “Cadangan mewujudkan kerajaan perpaduan itu ditimbulkan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dan menurut Najib, reaksi kerajaan terhadap cadangan itu adalah sekadar memberikan respon positif”.

"Kita masih tetap dengan pendirian kita, sesuatu yang baik untuk negara mestilah diusahakan bersama walaupun mereka datang daripada parti pembangkang," katanya Najib lagi.

UMNO sejak dari mula lagi sentiasa menerima usaha-usaha yang baik untuk kemakmuran Negara dan rakyat, sebab itulah Negara ini merdeka dari hasil rundingan dengan penjajah, bukan dari pertumpahan darah macam di Indonesia.

UMNO dan orang Melayu bukan penakut, pengecut untuk berperang, seandainya ketika menuntut kemerdekaan, pemimpin UMNO mengajak rakyat menentang dengan cara mengangkat senjata, adakah orang-orang India dan Cina akan ikut sama berperang ?

Kawan rasa tidak, orang-orang Melayu lah yang akan menumpahkan darah, berkorban nyawa untuk mempertahankan tanah air sendiri. Kawan bukan hendak menafikan kaum Cina dari Parti Komunis Malaya mengangkat senjata menentang penjajah, tapi apa tujuan sebenar PKM berjuang ?

Kalau tidak bertujuan menjadikan Negara ini sebuah republik yang berfahaman komunis, kerajaan yang tidak mahu wujudnya kepercayaan kepada Tuhan, kebudayaan, adat resam selain dari ajaran dan budaya perhambaan minda.

Itulah yang diwarisi Dato’ Sri Najib Tun Razak dari Almarhum ayahndanya, sentiasa menyambut baik pandangan serta cadangan untuk kebaikan rakyat dan Negara, tidak kira idea itu datang dari pembangkang atau musuh-musuhnya sekali pun.

Kawan juga tidak menafikan, pada awalnya Haji Haji memang berniat baik untuk kepentingan bangsa dan agama, tetapi apabla Tok Guru Nik Aziz sudah terikat perjanjian dengan syaitan-syaitan DAP dan PKR, Hadi terpaksa akur dengan kehendak Tok Guru. Apa lagi bila bapak syaitan dari Singapore sudah membuat ramalan PAS akan memerintah Negara, makin tegaklah tanduk Tok Guru…….

Teruskan Dato’ Sri Najib, teruskan menjalani tangung jawab membina Negara untuk rakyat, kawan yakin rakyat terutamanya orang Melayu dan Bumiputera akan sedar juga nanti. Walau pun UMNO/BN sejak dari wujudnya PAS di Malaysia tidak pernah memandang baik kebajikan UMNO/BN pada rakyat dan negara, sering dituduh diktator, firaun, perampas harta rakyat, UMNO/BN akan tetap menerajui Negara.

Allah bersama dengan UMNO dalam mempertahankan maruah bangsa dan agama, insyAllah…………

5 comments:

  1. hahahah...Allah akan tolong kita selagi kita bersama yang benar..biarlah di kalangan kita tiada Tok Guru, tp kita tau yg mana btul n yg mana dusta..jika kita melakukan kesilapan kita masih ada Dato' Jamil Khir utk menegur kita..yg penting kita yakin dan x gentar pada dugaan yg menimpa kita..

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Atas rasa keprihatinan serta hasrat untuk membantu dan bersama-sama berjuang,saya telah membina satu rangkaian link dalam blog Beranikan Hati, menamakannya Blogger Pembela Gabungansuara Anak Pahang dimana blog anda juga ada dalam senarai berkenaan. Harapan saya agar blog-blog berkenaan dapat diketengahkan dan mendapat kunjungan dari lebih ramai pembaca. Salam Perjuangan ~ bRAVEhEART

    ReplyDelete
  3. Teruskan DSN!!!! Sesunguhnya, penipuan yg dirancang dgn sistematik mampu melemahkan kebenaran yg kucar kacir. utk itu, biarlah kita berjuang dan berganding bahu demi kekuatan ummah! Semoga Allah merahmati kita.

    ReplyDelete
  4. tq bro menyokong blog kawan,

    semoga semua orang Melayu tetap utuh bersama-sama UMNO.... anak-anak muda perlu sedar dari belenggu pemikiran kotor pembangkang...

    ReplyDelete
  5. sedih betul melihat orang melayu menjadi taik saja layaknya didepan DAP.Semoga ALLAH menurunkan BALA kepada orang yang munafik terutama kepada golongan para Ulama dan para ustaz yang dah jauh terpesong dengan Agama.Dunia dah tua dan dah semakin menghampiri Kiamat(walupun tah bila???)Agama menjadi alat dan bergabung dengan Syaitan demi kepentingan diri.ALLAH MAHA MELIHAT DAN MENDENGAR.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..