Wednesday, June 24, 2009

KEMUNGKARAN PAS – Satu lagi perangai buruk pemimpin PAS

Apa kawan cakap sebelum ini ? Sebahagian pemimpin-pemimpin PAS (tak lah semua, ada yang betul…….) yang melalak siang malam berceramah menipu orang-orang kampong, kononnya PAS memperjuangkan Islam, mempertahankan serta megangkat darjat agama Islam di Malaysia. Mereka ini adalah syaitan dan iblis yang menyerupai ulama untuk memperdaya umat Islam dalam Negara, ini dia satu lagi contoh manusia yang mempergunakan agama untuk kepentingan diri…..

Abdul Rashid Rahman, 59 tahun (tua dah rupanya) KETUA DEWAN ULAMA PAS PERLIS, yang telah bertindak zalim kepada isterinya Ustazah Siti Rosmala Mohamed, 37 tahun (gambar), seorang Ustazah di Sekolah Menengah Tunku Bendahara, Kodiang. Dakwaan Siti Rosmala dalam tuntutan fasakh di Mahkamah Rendah Syariah, Kangar, Perlis.

APA KEKEJAMAN YANG ULAMA PAS NI BUAT PADA ISTERINYA SELAMA 10 TAHUN BERNIKAH ?



Memberi nafkah hanya sekali sebanyak RM300.00 (bukan RM300,000.00) pada bulan pertama September 1999, selepas itu tiada lagi sampai sekarang. ( Ini termaktub dalam Undang-Undang PAS atau Islam)


  • Bertindak kejam dengan memukul isterinya dikepala selain dirotan, walau pun melakukan kesalahan kecil.

  • Kalau bab bersetubuh, hari-hari Ulama ini mahu, isteri dalam keadaan pantang pun ulama ni mahu bahan juga. (besarnya nafsu puak-puak ni…)

  • Di luar, ulama ini memang nampak baik dan warak, tetapi sebenarnya dia seorang lelaki yang kejam dan panas baran.

  • Itulah yang diceritakan oleh Ustazah Siti Rosmala Mohamed di hadapan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah.
Kalau penyokong-penyokong PAS kata kawan buat fitnah, terserahlah…………. Hendak tahu pergilah baca akhbar Berita Harian bertarikh 24 Jun 2009, jangan asyik baca Harakah saja………. Sebagai seorang terbuka minda, kita kena membaca, melihat dan mendengar apa-apa sahaja, tidak kira dari PAS atau UMNO, mana yang baik kita pakai, yang tidak baik kita jadikan sempadan.

Saudara-saudaraku Melayu Islam yang ada dalam PAS, inilah sebahagian kemungkaran pemimpin-pemimpin PAS yang Allah telah pertunjukkan kepada kita semua.

Kepada kaum Muslimat PAS, renung-renunglah apa yang telah berlaku kepada kaum sejenis kamu, puak-puak ini berselindung di sebalik jubah, serban, janggut dan hokum-hukum Allah untuk memperdaya umat Islam lain. Sedarlah, segeralah meninggalkan PAS………..




6 comments:

  1. Salam,

    Tulah ashik cari salah org, tuhan buka aib dia pulak.

    ReplyDelete
  2. ni fitnah ni! org pas kan alim warak...ana tak percaya ni..ni mesti ada konspirasi nak menjatuhkan pemimpin pas, cuba tengok serban kat kepala, mustahil dia buat mcm tu kt bini dia.. ahakahakahak...dunia..dunia..perompak pakai jubah mesti selamat kalau pr memrintah!

    ReplyDelete
  3. inilah dia ayan jaguh yang berkokok satu kampung tapi taik penuh di bontot..dah ramai yang mcm ni..kawin can ayam..suka2 nak..suka2 tinggal.

    ReplyDelete
  4. Begitulah gayanya seseorang nak mencapai hasrat nafsu serakahnya, dia tahu kelemahan orang Melayu kalau sebut pasal agama, masa ni lah deme cari peluang nak lepas nafsu.......

    ReplyDelete
  5. Orang Pas banyak yang macam itu tapi tak diketahui.mereka berselindung dengan serban dan jubah.

    ReplyDelete
  6. salam.

    Itu belum yang tersenai yang suka menonton film blue....Allahuakbar...mengalahkan estro macam-macam ada dalam PAS.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..