Tuesday, July 28, 2009

UMNO- Kenapa mudah tersaruk dengan cakap puak-puak PAS yahudi

Mungkin agak keterlaluan dengan tajuk blog kawan hari ini, tetapi itulah yang sesuai bagi kawan panggil dengan puak-puak munfik PAS yang ada sekarang.

Kenapa tidak ? Cuba kita lihat bagaimana penghinaan, ejekkan puak-puak PAS bila kepimpinan UMNO bersangka baik di atas ungkapan syaitan Nik Aziz, “bersedia melupakan sengketa dengan kerajaan Pusat”

Mengapa Tan Sri Muhyiddin Yassin terlalu gopoh megwar-warkan cakap munafik ini, tidak pasal-pasal kena sindir, hina, caci maki dari puak-puak syaitan PAS yahudi

Berbagai-bagai penghinaan UMNO tadah dari blog pro syaitan PAS, blog pro Anwar Al Juburi, kedai-kedai kopi dan lebih-lebih lagi di tempat-tempat ceramah, malah dalam Masjid pun puak-puak PAS yahudi ini tidak lepas peluang untuk menghina UMNO dan pemimpin UMNO. HarakahDaily apa lagi, inilah tempat puak-puak PAS yahudi ini menghina UMNO.

Nik Aziz – "Umno sekarang sudah tidak ada maruah. Nak minta bekerjasama dengan orang PAS, waktu kamu gagah dahulu kamu tendang aku (PAS) keluar daripada Kerajaan Pusat. Saya ingat perkara itu,"

Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Inilah perasaan yang menimpa pemimpin Umno sekarang apabila sedaya upaya berusaha menjalinkan hubungan dengan PAS.

Nik Aziz menyindir lagi, “apa yang berlaku terhadap Umno sekarang hampir serupa kisah dengan Majnun yang tetap berkeras mahu berkahwin dengan anak raja.” (PAS ibarat anak raja lah tu……)

"Walaupun dia tak dapat kahwin dengan anak raja, tetapi sekurang-kurangnya dia boleh menulis nama Laila dan bercakap dengan Laila seorang diri,"

Ini kali kedua pemimpin UMNO disindir dan diperhina begitu rupa, apa lagi dari kumpulan erdogan PAS, selepas Hadi mengeluarkan idea kerajaan perpaduan.

Betulkah UMNO sudah tiada maruah ? Betulkah UMNO sudah lemah ?

Itu hanya satu angapan dari PAS yang merasa takbur, yang sudah mengandaikan PAS sekarang macam Raja agung, UMNO yang tidak sedar diri nak menikah dengan anak Raja !!!!

Bagi diri kawan sebagai orang Melayu tulin, Islam tulin, UMNO tetap bermaruah, UMNO tetap terus gagah. UMNO yang bermaruah memertabatkan bangsa dan agama, UMNO masih gagah untuk meneruskan perjuangannya.

Masih ramai orang Melayu yang bermaruah untuk mempertahankan UMNO.

PAS dan Melayu dalam PKR sebenarnya sudah tidak ada maruah, puak-puak munafik ini tidak bermaruah kerana sanggup menggadaikan hak-hak bangsa sendiri untuk berkuasa.

PAS tidak bermaruah menjual agama untuk kepentingan politik, menjanjikan syurga kalau menyokong PAS, macam DAJAL. Hanya DAJAL sahaja yang berani menjanjikan syurga kepada umat-umat bumi yang mengikuti DAJAL.

PAS dan PKR sebenarnya terlalu lemah, kenapa tidak, PAS dan PKR mengadaikan maruah menyembah DAP untuk membantu menghancurkan UMNO, parti orang Melayu……

PAS dan PKR yang lemah dan tidak bermaruah, PAS adalah sebuah parti DAJAL yang sentiasa memperdaya umat Melayu Islam ke arah kehancuran……..



3 comments:

  1. assalamualaikum,
    benar seperti yang anda nyatakan. Pengalaman lampau dan sekarang menunjukkan ramai pemimpin PAS sanggup menggadaikan maruah bangsa dan Agama untuk kepentingan mereka. Kita ambil perlakuan Nizar yang masih berdolak dalik tentang isu vigil seperti mana juga tuannya iaitu Anwar Ibrahim. Mereka merendahkan maruah orang Islam. Liberalisasi agama yang kononnya untuk kebaikkan hanya akan membuat kaum bukan Islam memandang Islam itu lemah, Islam itu penuh dengan contradictions. Perlakuan mereka hanya akan memburukkan imej Islam di pandangan mata bukan Islam. Dakwah yang terhebat ialah personaliti orang-orang Islam, perlakuannya dan tutur katanya. Jika orang bukan Islam yang meminati Islam akan terpadam minatnya kiranya mereka melihat kepada kebadutan orang-orang yang mengaku dirinya Islam. Jika personalitinya, perbuatannya dan tutur katanya sama dengan bukan Islam, maka apa bezanya antara Islam dan bukan Islam. Pengalaman saya pernah menjumpakan saya kepada seorang hindu yang sedang mencari pegangan. Dia mengkaji tentang agama hindu, buddha dan kristian untuk mencari yang terbaik. lantas saya bertanya kenapa dia tidak mengkaji Islam. Jawapan yang diberikan amat pedih tetapi ada kebenarannya. " saya melihat kawan-kawan Islam saya berkelakuan tidak senonoh yang tidak menggambarkan kebaikkan agamanya". Jadi first impression yang si hindu ini dapat telah menjauhkan dirinya dari Islam, bukan kerana hakikat sebenar Islam tapi dari gambaran perlakuan, personaliti dan tuturkata orang-orang Islam di sekelilingnya. wallahuallam.

    ReplyDelete
  2. Semoga umat Islam, mau membenah diri ya...tidak mencemarkan nama baik Islam lainnya.ikut prihatin.

    ReplyDelete
  3. ALLAH BUKA HATI
    SESIPA YANG DIKEHENDAKINYA
    ALLAH TUTUP HATI
    SESIAPA YANG DIKEHENDAKINYA

    TIDAK BERGERAK SEBESAR ZARAH
    MELAINKAN DIA

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..