Friday, July 17, 2009

TEOH MATI - SPRM & Kerajaan UMNO/BN yang lakukan kekejaman ?

Begitu mudah penipu-penipu rakyat Malaysia ini membuat dakwaan, mereka yang melakukan jenayah, Kerajaan UMNO/BN jadi mangsa. Mereka ini betul-betul komunis yang pandai menyelinap disebalik perbuatan jahat terkutuk……….

Pengkhianat bangsa Anwar Al Juburi berkata; "Saya dengan pimpinan Pakatan Rakyat yang lain datang ke sini untuk menuntut keadilan. Kita bantah keras pimpinan BN dan kita tak hendak lihat satu persatu kezaliman yang dilakukan."

Hanya perangai komunis sahaja yang suka meletak kesalahan pada orang lain, walau pun diri sendiri yang melakukan kezaliman.

Hanya komunis sahaja akan mengambil tindakkan menghukum rakyat yang tidak berdosa jika seorang daripada mereka ditangkap atau dihukum.


Komunis sahaja yang " Bersultan di mata, Beraja di hati ".

Wahai rakyat Malaysia, inikah yang anda perlukan untuk memerintah Malaysia ?


Umat Melayu UMNO, kita perlu bersatu pertahankan pemimpin-pemimpin kita dari tudahan-tuduhan tidak berasas ini……….



4 comments:

  1. Salam,

    Depa melalak mcmmn pun kita taw, ini bukan kerja org BN sbb Beng Hock tu dlm kedudukan menguntungkan BN, ini kerja kongsi gelap. Haih minta simpang la pakatan memerintah Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Dah mmg sah kroni kroni samseng gelap jua yg punya kerja ni. Apa jadanya nak sangkut Bn/UMNO dalam isu ni? Siapa yang dahulu buka mulut dan mengeluarkan kenyataan berkaitan samseng gelap dan Ronnie Liu ? Orang dalaman DAP jugak. Jadi kenapa nak sangkutkan orang lain. Bodoh punya cina komunis, nak berlakon konon, tapi sendiri mau tahu laa, bila pekung dah nak naik busuk, mesti ada org-org dari para samseng ni le yg secara cepatnya mencuci dan men"spray"kan febreeze dah pekung itu terus busuk...

    ReplyDelete
  3. Kalau SPRM tak terlibat dengan kematian Mr.Teoh ia boleh disabitkan bersubhat kerana kejadian dan mayat ditemui dipremis SPRM Selangor.Jenuh jawap le Pak Guard kalu Nepali lagi kalut.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih junah, leeza dan melor45 beri komen.

    Kepada melor45,
    Kawan ingin beri pandangan,orang kata kalau hati kita sudah tidak ada yang manis terhadap seseorang, maka apa sahaja yang buruk akan kita terjah pada dia. Perbuatab yang baik diketepikan dek kerana kebencian. Begitulah ibaratnya.

    Cuba-cuba bersihkan hati kita dengan zikir kepada Allah serta berastrafal banyak-banyak, mohon jauhkan hati kita dari bisikan syaitan yang sering menyuruh kita berprasangka pada orang lain....

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..