Friday, February 12, 2010

Anwar diracun arsenic- 27 pendakwa dibebaskan


Mahkamah Majistret Kuala Lumpur membebaskan 27 peserta perhimpunan haram berhubung dakwaan Anwar Ibrahim diracun dengan arsenik pada lewat 1999. Klik

Kawan bukan hendak mempertikaikan mengapa 27 pendakwa ini dibebaskan, kawan Cuma mengingatkan bagaimana Anwar pembelit ini memanipolasikan cerita kononnya dia telah diracun dengan arsenic dan disuntik HIV semasa dalam penjara lebih 10 tahun dahulu.

Bagaimana Anwar boleh mempengaruhi masyarakat Malaysia yang kononnya kerajaan telah bersikap zalim dan jahat dengan membuat tindakan yang tidak berperikemanusiaan terhadapnya.

Kita sudah tentu tidak melupakan bagaimana dakwaan ini dihebahkan oleh isteri Anwar yang beernama Wan Azizah semata mata ingin memburuk-burukkan kerajaan lebih-lebih lagi kepimpinan UMNO.

Tetapi yang jelasnya pihak Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) telah mengesahkan si Anwar ini tidak mengalami sebarang keracunan arsenik akut atau kronik seperti HIV Aids. Klik

Lihatlah sekarang ? Anwar bebas dan gagah menjalankan aktiviti politik, berceramah siang malam, gagah menyertai demonstrasi, malah semakin galak melampiaskan nafsu sehingga menghadapi dakwaan liwatnya buat siri yang ke 2.

Mana perginya racun arsenic ? mana perginya HIV ?

Begitulah penipuan yang cukup jahat dibuat oleh manusia pembelit yang bernama Anwar….

Kalau betullah racun arsenic itu benar, suntikan HIV itu benar, sudah lama si pembelit ini mendapat gelaran ‘Allahyarham Anwar’.

Inilah dia Anwar Ibrahim, yang kononnya bergelar negarawan, pemikir antarabangsa, yang banyak helah dan pembohongan yang berjuang untuk menjadi Perdana Menteri sanggup jadi pengkhianat bangsa, agama dan tanah air.

Agak-agak kawanlah, bumi Melayu Islam ini akan lebih aman dan makmur jika tiada kelibat manusia putarbelit seperti ini……….


9 comments:

  1. SUDAH-SUDAHLAH!... JANGAN NAK BUAT FITNAH PULAK. KALAU TAK PUAS HATI DENGAN KEPUTUSAN MAHKAMAH SILA BAWA KE MAHKAMAH RAYUAN. KAN ITU PROSEDUR UMNO.

    ReplyDelete
  2. kalau nak dipikirkan, orang cina dan india langsung tak percaya cerita anwar..yang bodohnya cuma orang melayu..mudah sangat percaya khabar angin..

    kebodohan orang melayu ni dah memang jadi genetik..benda bodoh, khurafat, mengarut itulah dipercayanya..biarlah mereka belajar setinggi manapun..

    doktor atau jurutera tapi kalau dah orang melayu tu, memang tak boleh buang sifat bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh di ikut.

    benda paling simple, kalau difikir ikut hukum akalpun boleh tahu itu fitnah, tetapi itu jugalah yang dipercayanya..

    itulah perangai orang melayu..Tun sendiri dah cakap, orang melayu ni dah tak boleh ditolong.dah tak boleh diubah..

    ReplyDelete
  3. manusia seperti anwar akan sentiasa ada di Malaysia..malah didalam UMNO sendiripun ada..KJ itupun boleh lihat agak sama gelojoh dengan anwar..hendak cepat sangat naik..

    Anwar dulu..hendak naik begitu cepat..sampaikan Tun Ghaffar dicantas..akhirnya tersungkur semasa pegang jawatan timb PM..

    Kj kalau tak berhati hati, mungkin akan sama nasib seperti Anwar..

    ReplyDelete
  4. klip video Youtube dah bukti segala2nya yang anwar sengaja buat2 sakit. Rakyat negara ini kira rasional lah juga cuma sebahagiannya yang masih guna emosi dan hati semata-mata. Kalau lah sebahagian besar rakyat yg bencikan Anwar dan segala provokasi murahan yang datangnya dari keluarga dan penyokong bangkit dan berdemo, CCZ tak tahulah macam mana..tapi itu takkan terjadi sebab mereka menggunakan akal rasional dan peka terhadap tipu daya ahli politik.

    ReplyDelete
  5. yang lebih pelik.. walaupun dah berpuluh kali ANU-war dikesan menipu, masih ada yg buta hati taksub dgnnya.
    Ntah apa ilmu yg ANU-war pakai.

    ReplyDelete
  6. Jangan lupa kalau keputusan macam ni puak ni akan kata hakim boleh dipercayai dan membuat keputusan yang betul...kalau keputusan sebaliknya akan timbul pula suara yang mengatakan badan kehakiman dimalaysia telah dikuasai oleh kerajaan...ini lah sifat terbilang puak Penipu Rakyat...

    ReplyDelete
  7. nama pun ANU-WAR..Anu nye nak "berperang sokmo"azizah mane tahan..WAR maknenye perang-"nak Berperang je gan UMNO"...

    ReplyDelete
  8. mullah dah dia tu. dah 3 kali mullah. kena arsenik, hiv, kemudian kes kedua lari kekedutaan turki.

    biarlah mereka lepas. dah mahkamah buat keputusan begitu. bagus juga mereka bebas. boleh le mereka buat demo arsenik dan hiv sekali lagi dalam kes kedua ini.

    kita tengok seligat mana mereka ini.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..