Saturday, February 6, 2010

Anak Melayu kalau bukan di Malaysia



Sebuah laman blog dari Negara Singapura dengan banganya memaparkan gambar-gambar-gambar separuh bogel seorang pelajar perempuan dari sebuah politiknik.

Inilah perangai anak-anak Melayu apabila Negara tidak mempunyai Undang-Undang Syari’ah. Di Malysia, sekurang-kurangnya ada juga undang-undang yang membolehkan kerajaan mengambil tindakan perlakuan tidak senonoh seperti ini……

Bagaimana kalau usaha-usaha parti tertentu berjaya menjadikan Malaysia sebuah Negara republik, akan berlakukah Malaysia Malaysian yang mana Melayu sudah hilang identiti tidak berbudaya lagi, agama hanya diibaratkan sebagai pakaian, ikut suka nak pakai pakaian mana bila kalimah ‘Allah’ boleh digunapakai oleh agama-agama bukan Islam.

40 keping gambar separuh bogel pelajar perempuan Melayu dari ‘Singapore Republic Polytechnic’, nak tahu cerita sepenuhnya klik di sini

Sama-samalah kita renungi demi masa depan anak bangsa Melayu.....


11 comments:

  1. Salam bro... Pagi2 dah kuar cite panas...

    Kononnya atas nama kemajuan sua pun bole....."ketidakadilan" mempertahankan perlembagaan, kaum termiskin, hak mejoriti dijaja dan dicemuh sebagai menindas dan tidak adil...."keadilan yang mereka pinta" sebenarnya adalah cubaan untuk meminggirkan puak majoriti dan golongan termiskin atas nama meritokrasi, keadilan, traspirasi, liberalisasi, tolerensi dll...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum bro

    walau apa pun tetap melayu.dia nak memalukan diri dia lantak dialah tapi harap jangan bro ikot sebar gambar2 cmtu dalam blog bro...jangan jadi blog murahan.tegur ikhlas nie.bro censor la sikit...isk

    aduih bepinar mata pagi2 da panass...nasib baik la aku lahir kat malaysia ni dapat pendidikan agama kukuh la jugak kalau bukan macam melayu singapore terlampau liberal kena pulak tekan dengan pemerintah lansung jadi hilang identiti dan jati diri melayu.menyedih kan....

    ReplyDelete
  3. HUHUHU..

    KESIANNYA BANGSA KU..

    SESAT DIDALAM WARNA-WARNA DUNIA..

    SEMUGA KITA DIMALAYSIA MASIH DAPAT MENGEKANG PEKERTI TIDAK MERMARUAH SPERTI INI

    ReplyDelete
  4. Piiirah mangkuk!!! Malaysia dalam ada undang-undang syariah pun, beratus ribu anak haram dilahirkan...

    ReplyDelete
  5. mokhtar :

    itu yang dsai perjuangkan. islam liberal.

    ReplyDelete
  6. fuyoo gambau panas ler.kena carik ni...tapi awek tuh tak lawa ler..

    ReplyDelete
  7. Salam YG,

    dasat gambo.. hehe. .benda yang macam ni yang kita nak elakkan. Benda macam ni yang si Bang Nuar nak perjuangkan!.

    ReplyDelete
  8. Isac, Abang Tuah, Arif Omar, Yb Raz dan MctHeory, terima kasih komen tuan dan maaflah kalau paparan yang agar kurang menyenangkan........

    Lara Nur, terima kasih di atas teguran anda, dan bukan niat untuk mencari jalan mudah atau murah popular dalam blog, tapi niat sebenarnya inilah seandai Melayu sudah membuang bangsa dengan adat serta budayanya.....

    Kuda Perang mangkuk ayun PAS, tak payahlah nak memaki hamun orang lain kerana awak konon lebih berilmu agama kerana belajar sampai luar negara, itu pun hasil dari kerajaan UMNO.... sekurang-kurangnya undang-undang syari'ah di Malaysia sedikit sebanyak dapat mendidik Melayu Islam mematuhi hukum-hukumnya bagi yang mahu insaf...... di Kelantan terkenal dengan bandar Islam, serambi Mekah konon, tetapi penuh dengan maksiat, anak luar nikah, penagihan dadah, pengedar dadah, penyeludup termasuk pemmimpin PAS&PKR yang ada berkaitan dengan kemungkaran tetapi dulepaskan, itulah undang-undang Islam ala PAS..... Mat Sabu dengan jelas dan nyata ditangkap khalwat, tetapi bebas ....... sekurang-kurang di negeri-negeri kerajaan UMNO-BN tidak semudah itu membebaskan pesalah syari'ah...... jadi kawan rasa andalah anak muda mangkuk, sia-sia mak bapak hantar belajar agama sampai liuar negara, tetapi tidak boleh berfikiran waras....

    ReplyDelete
  9. Ala..Kuda Perang tunjuk baik ler tuh..jenis PAS memang suka mengata benda busuk. Depa sendiri busuk hanyir tak tahu..

    ReplyDelete
  10. apa yg ternampak mata dlm blog anak melayu singapura itu ialah kisas orang tua tak ajar anak memalukan baik mati masuk neraka atau rogol ibu bapa sendiri

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..