Saturday, September 26, 2009

Awas !!! ada 'mata-mata PAS' dalam kem Tentera dan balai Polis

PAS mempunyai penyokong-penyokong di kem tentera dan balai polis yang akan bertindak sebagai ‘mata-mata’ parti itu untuk memantau kempen-kempen BN ketika pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang.

Begitulah kata-kata Suhaizan Kaiat, Ketua Penerangan Pemuda PAS, yang juga mendakwa individu-individu berkenaan termasuk pegawai tentera dan polis yang berdaftar sebagai pengundi di kawasan berkenaan.

Pelik a
da, hairan ada, lucu ada, nak tergelak pun ada dengan perangai-perangai pemimpin munafik PAS Khawarij ini dalam saat-saat menghadapi PRK Bagan Pinang akan datang.

Dalam masa pakar fitnah PRK, Mahfud PAS Khawarij sedang tercari-cari isu fitnah, pemimpin-pemimpin Pemuda PAS Khawarij mengeluarkan pelbagai-bagai kenyataan untuk menafikan kemenangan UMNO-BN di DUN Bagan Pinang.

PAS Khawarij ini seolah-olah sudah merasakan kekalahan di Bagan Pinang, jadi awal-awal lagi telah mencari alasan kekalahan mereka dari pengundi-pengundi POS.

PAS Khawarij memang jenis muka tidak malu, mereka inilah yang banyak menghina anggota-anggota Polis dan Tentera dengan perbagai cacian termasuk perkataan ‘anjing suruhan’, pengamal rasuah dan macam-macam lagi.

Tetapi apabila untuk memancing undi, ada pula pihak-pihak PAS Khawarij, PKR pengkhianat dan DAP komunis ini mendakwa mempunyai ‘mata-mata’ dan penyokong dari kalangan anggota Polis dan Tentera.

Kalau benarlah seperti yang di dakwa oleh PAS Khawarij, PKR pengkhianat dan DAP komunis ini, kawan rasa anggota Polis dan Tentera yang berkenaan memang tidak ada harga dan maruah diri, selaku anggota yang dilatih bersemangat juang, berdisplin, taat setia dan tegas dalam menjalankan perintah, mereka juga ada maruah diri.

Apakah pengundi-pengundi dari Polis dan Tentera ini sedia menjual maruah diri dengan mengundi PAS Khawarij setelah dihina dan dicerca ?

Sebagai seorang anggota Polis atau Tentera, mereka telah diserap nilai-nilai setia dan menurut perintah, mereka adalah tulang belakang kepada kerajaan dan Negara. Kesetiaan mereka kepada pemimpin Negara dan pemerintah tidak boleh diganggu gugat oleh anasir-anasir yang membuat mereka belot kepada kesetiaan mereka.

Pengundi-pengundi DUN Bagan Pinang bukan sahaja dari Polis dan Tentera sebenarnya bukan dari golongan yang jumud pemikiran, mereka sudah banyak menyaksikan bagaimana pengkhianatan-pengkhianatan bangsa, agama dan Negara yang telah dilakukan oleh pemimpin-pemimpin PAS Khawarij dan PKR pengkhianat, apabila menjadi barua kepada DAP komunis ini. InsyaAllah UMNO-BN akan mempertahankan kerusi DUN Bagan Pinang……..


10 comments:

  1. SALAM.. Musang memang ada berbulu ayam.Tak hairanlahlah jika ada anggota keselamatan yang
    jelas menjadi mangsa cercaan dan hinaan tapi tetap tak reti bahasa...

    ReplyDelete
  2. mereka ini takut hantu ciptaan mereka sendiri. dulu perlekeh sangat pasukan keselamtan. sekarang nak jilat semula kahak dan ludah mereka ini. jenis muka tak tahu malu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Undi punya pasal, apa sahaja akan dilakukan. Kalau Menang Mereka Kata Rakyat Nakkan Perubahan. Kalau Kalah Mereka Katakan SPR & BN main Jahat..pengundi hantu DLL lagi lah.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    sudah menang 5 negeri tp msh timbul isu undi pos dan spr berat sebelah. PAS mmg dlm state of denial!

    ReplyDelete
  5. Ngko nie memang bodoh. Watpe nak taat pada pemimpin yang tak suka islam. Amalkan rasuah dan macam2 lagi. Islam tak suruh pun taat membuta tuli

    ReplyDelete
  6. Komen yang baik dari teman-teman, terima kasih.

    Parpu Kari celup, kerana pengajaran khawaraij yang ada dalam kepala awak, maka sering mengatakan orang lain bodoh dan tidak suka kepada Islam, belajar agama tak seberapa, kalau ada belajar pun cuma untuk lulus periksa nak dapat sijil, mula berlagak ahli agama dan mengkafirkan orang lain. Sikap jumud macam awak ni sepatutnya dipancung kepala kalau ikut hukum hudud....

    ReplyDelete
  7. SALAM.

    Bkn sekadar dalam balai polis dan tentera...dalam sekolah pun sudah ada...

    ReplyDelete
  8. Dalam PRaya mcm iklan ASTRO.."macam-macam ada".. Rakyat kini sudah matang. Semakin dipermainkan, semakin mereka menentang. Polis dan Army tentunya lebih matang. Kali ini BUKAN menguji "jaguh kampung". BN di Bagan Pinang hanya akan mengalami masalah jika berbalah sesama sendiri.

    ReplyDelete
  9. Jika ini berlaku, status "mata2" itu adalah sebagai "pengkhianat" dan didalam Islam, ada hukuman untuk pengkhianat.

    ReplyDelete
  10. Polis dan tentera pun sama seperti orang awam yang lain juga, mereka ada prinsip dan harga diri yang tersendiri juga. Mereka juga mempunyai maruah.

    Mereka mempunyai hak yang serupa dengan orang ramai rakyat lain2 di sebuah negara demokrasi yang bernama Malaysia ini. Tiada siapa yang berhak menghalang kecenderungan mereka. Tiada sesiapa boleh memaksa mereka supaya semuanya menyokong dan mengundi BeEND, jika berlaku pemaksaan ataupun penyelewengan undi mereka, itu adalah suatu pencabulan hak asasi yang sangat BUSUK, TERUK, MELAMPAU dan TIDAK BERTAMADDUN! FIRAUN!!!

    Dalam kalangan mereka ada yang baik ada juga yang kurang baik, tak kurang juga yang jahat. Sesisiapa yang rasa terhina setelah dihina dan dicerca hanyalah diibaratkan seperti ;
    "siapa yang memakan cili dialah yang terasa pedasnya".
    Yang tidak memakan cili atau yang tidak terkena cili sedikit pun tidak akan terasa pedasnya.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..