Friday, May 28, 2010

Jejak Aspirasi-Dato’ Maznah lebih mendekati serta perihatin permasalahan rakyat



YB Senator Dato' Maznah Mazlan, Timbalan Menteri, Kementerian Sumber Manusia juga merangkap ADUN Muadzam Shah mengesa agar kaum ibu lebih peka dengan segala permasalahan anak-anak, lebih-lebih lagi bagi anak-anak yang telah meningkat usia remaja.

Sikap tidak mengambil tahu atau hanya sekadar sambil lewa dalam mengatasi pemasalahan anak-anak yang meningkat remaja banyak mengundang gejala yang kurang sihat apabila anak-anak ini lebih suka meluahkan perasaan kepada teman-teman sebaya atau orang-orang yang tidak bertanggungjawab.

Itulah diantara ucapan yang telah disampaikan oleh Dato’ Maznah semasa merasmikan Program Jejak Aspirasi anjuran Seranta (FELDA), Jabatan Perdana Menteri di Felda Keratong 8, Muadzam Shah, Pahang.

Dato’ Maznah juga berkesempatan merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Persatuan Bekas-Bekas Tentera Malaysia (PBTM) Cawangan Muadzam Shah kali yang ke 7, yang mana PBTM ini mempunyai keahlian kira-kira 400 orang.


Kesempatan cuti hari Wesak, telah memberi lebih ruang kepada Dato’ Maznah bertemu, bermesra, menziarah serta membantu segala permasalahan masyarakat dalam kawasan DUN Muadzam Shah khususnya.



Bertemu dangan rakyat untuk menyelesaikan permasalahan

Menziarah warga yang menghadapi penyakit kronik Menziarah ibu kepada mangsa yang mati kena kejutan letrik

7 comments:

  1. SLM BRO...KEPIMPINAN MELALUI TELADAN TU BROO. TAHNIAH UTK SENATOR. TERUSKAN MENABUR BAKTI KPD RAKYAT TNPA MENGIRA BANGSA, IDEOLOGI DAN AGAMA..YEZEEKKKKKK!!

    ReplyDelete
  2. Inilah yang sepatutnya dilakukan oleh semua wakil rakyat Barisan Nasional.

    Jesus Christ is not the same as Allah.

    ReplyDelete
  3. sory bro dah lama tak menjengah. maklumlah masalah teknikal. tahniah kerana bekerja untuk rakyat. tapi diharap janganlah hanya bermusim saja atau semnata mata untuk mempromote diri.

    ReplyDelete
  4. yang kawan lemah sangat dengan dato ini ialah asyik kemalangan aje. cari le pemandu lain. dah 3 kali berlanggar. akhir sekali di trg. tarbiah ikit pemandunya tu. dia bukan bawa anak ayam tapi pemimpin.

    ReplyDelete
  5. Genuinely no matter if someone doesn't understand then its up to other visitors that they will help, so here it occurs.

    my blog - acheter des followers

    ReplyDelete
  6. Paragraph writing is also a fun, if you be acquainted with after that you can write if not it is difficult to write.


    Look into my homepage; acheter vues youtube

    ReplyDelete
  7. Its nοt mу first time to pау a quicκ visit this webѕitе, i am browѕing this webѕitе dailly аnd get niсе data from
    here all the timе.

    Μy web blog ... pау ԁay (www.paydayloanscash.net)

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..