Wednesday, October 27, 2010

Galas-air mata terharu menyambut lawatan TPM ke Kampung Batu Papan


Seorang wanita warga emas yang mengidap penyakit kronik menitiskan air mata terharu apabila melihat Tan Sri Mohyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri sudi berkunjung mesra ke rumahnya di Kampung Batu Papan, Gua Musang.

Timbalan Perdana Menteri bersama Calon BN bagi DUN Galas Abdul Aziz Yusof bersama pemimpin-pemimpin UMNO-BN lain telah menghadiri Program Pemimpin Bersama Rakyat di Kampung Batu Papan petang tadi.

TPM juga berkesempatan mengadakan lawatan mesra ke rumah penduduk Kg Batu Papan disamping melawat penduduk yang mengidap penyakit kronik……

Pengundi-Pengundi Kampung Batu Papan tetap setia dan kukuh bersama UMNO-BN….



2 comments:

  1. SALAM BRO, GALAS MEMBERI GAMBARAN BAHAWA PEMERINTAH MENGGUNAKAN SEGALA SENJATA YG ADA UNTUK PASTIKAN KUASA DITANGAN, RASUAH, SALAHGUNA KUASA, SALAHGUNA JENTERA KERAJAAN NEGERI, FITNAH, KUTUK MENGUTUK, MENJATUHKAN IMEJ DAN SEBAGAINYA, JELAS JUGA PAS TERDESAK HINGGA SANGGUP MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.

    ReplyDelete
  2. Mak cik tu terharu kerana selama ini tak ada yang ingin menjenguknya,tetiba TPM yang datang...begitulah besarnya harapan rakyat terhadap pemimpin....mereka perlukan perhatian.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..