Thursday, January 28, 2010

Dasar libreal kerajaan PR- Selangor rancakan maksiat, rumah urut berleluasa


Sejak dua tahun berlalu, negeri Selangor yang dibawah kuasa pakatan rakyat dikatakan sudah mencapai status negeri maju dengan kemunculan pusat-pusat urut di merata tempat.

Kosmo melaporkan jumlah pusat-pusat urut begitu banyak sehingga berkuasa tempatan (PBT) sendiri tidak tahu jumlah sebenar pusat urut di kawasan masing-masing.

Majlis Keselamatan Negara (MKN) mendedahkan wujudnya kira-kira 4,000 pusat hiburan di Selangor yang menawarkan khidmat urut.

Ada pusat-pusat urut ini beroperasi seawal pukul 10 pagi dan masih menerima pelanggan sehingga pukul 12 tengah malam dan terdapat beberapa premis beroperasi sehingga pukul 3 dan 4 pagi sama seperti operasi kelab malam dan karaoke. Terdapat juga rumah urut yang beroperasi tidak ubah seperti rumah pelacuran.

Inilah dia dasar liberal kerajaan pakatan rakyat di negeri Selangor di terajui Menteri Besarnya Khalid Ibrahim berserta Penasihat Ekonomi rm1.00nya Anwar Ibrahim yang mengeksploitasi ramai wanita warga asing untuk mencapai status negeri maju.

Dasar liberal kerajaan pakatan Selangor yang membuatkan Ahli Parlimen PAS, Khalid Samad mempertahankan agar pihak gereja boleh menggunakan kalimah ‘Allah’ dan kerana kepentingan politik Anwar Ibrahim sanggup berkompromi mempertahankan penggunaan kalimah Allah di kalangan bukan Islam.

Inilah dia contoh kerajaan yang bakal diperkenalkan oleh Anwar Ibrahim bersama PAS dan DAP jika berpeluang memerintah Malaysia……….

Persoalannya, mampukah PAS mempertahankan Islam atau mengwujudkan sebuah Negara Islam tulin di Malaysia ?

Mampukah PAS bersama PKR dan DAP mempertahan bahawa Islam adalah agama rasmi Negara seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Negara ?

Fikir-fikir, renung-renunglah ……………..



11 comments:

  1. Salam,
    Itulah PKR sanggup melakukan apa sahaja asalkan dapat memerintah di Selangor, apabila dapat kuasa tak kira, benda itu haramkah atau halal, yang penting boleh berkuasa itu sahaja

    ReplyDelete
  2. Salam Kawan,
    Soal urut-urut di Selangor ini kena tanya Ronney The Boss. "Takebeer" barang komplimentarinya ialah "urut-urut" org dewasa bukan urut tradisional!

    Samada orang kita sedar atau tidak, urut-urut dewasa ini adalah musuh agama kerana di sinilah syaitan bermaharajalela dan maksiat berleluasa. Tersembunyi di mata manusia tapi bukan di mata Allah SWT. Hindari.

    ReplyDelete
  3. Salam Ziarah,

    Terbukti bahawa PKR hanya parti boneka menurut sahaja janji mereka boleh berkuasa

    ReplyDelete
  4. SLM BRO..MMG BENGAP SI GAGAP NI! MMG TAK PANDAI HANDEL NEGERI. HANCOOOOR LEBOOOR OH SELANGORKU!! ADOIYAIII

    ReplyDelete
  5. KALAU PUAK JUAK NI HANDLE MALAYSIA BAKAL TENGELAM SEMENANJUNG NI...DEK BERAT DOSA..

    ReplyDelete
  6. Mat yen, Senja Liza,Lagenda, Jeffry dan Abang Tuah... teerima kasih komen tuan-tuan..... Rakyat perlu membuka mata seluas-luasnya apa yang sebenarnya tersirat di dalam hati puak-puak ini untuk memerintah negara....

    ReplyDelete
  7. PKR dan DAP mesti bagi sikit duit bagi PAS.pusat urut dan pelacur lah sumber kewangan PAS sekarang. nak harapkan duit sedekah pengikut, berapa sangat dapat.

    Pengikut PAS sendiripun tak cukup makan. Yang banyak makan sampai makan kek sebiji beratus ringgit cuma pemimpin agung PAS saja.

    ReplyDelete
  8. atas urusan kerja maka memijaklah aku di bumi hadnyai yang sangat ingin dikunjungi oleh kaum adam kerana hanya mereka saja yang tahu sebabnya; pada satu malam dapatlah aku merasa urutan minah siam (urutan minyak) selama 2 jam (itupun setelah dipaksa agar berurut kerana sakit2 seluruh badan - kerana perjalanan dengan bas) kos urut rm 50, tips untuk tut-tut rm 10...minah urut tu pakai tshirt hijau muda dan berseluar jeans, sudah berkahwin, muda, kurus, anak tiga (semua tinggal di bangkok), wajah biasa2 jer...lepas urut selama 3 hari badan sakit2...balik sini urut lagi dengan satu makcik...sakit lagi badan selama 3 hari...kisahnya

    ReplyDelete
  9. Yes! Finally something about dental.

    Also visit my site: Cheap dental implants

    ReplyDelete
  10. I'd like to find out more? I'd want to find out more details.


    Have a look at my site ... twitter.ehl.ru

    ReplyDelete
  11. Good article. I'm dealing with a few of these issues as well..

    my web blog: dental implant costs

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..