Saturday, October 30, 2010

Keluarga Beng Hock merayau-rayau di Galas, Gua Musang

Di mana berlakunya pilihan raya kecil, maka disitulah ada dia……

Begitulah ungkapan yang layak diberi kepada dua orang yang dipercayai dari keluarga Teoh Beng Hock yang sedang merayau-rayau disekitar Bandar Gua Musang sambil membawa sepanduk serta mengedarkan risalah kepada orang ramai.

Satu lagi jentera PAS selepas kumpulan mahasiswa dari GAMIS yang dipergunakan untuk membantu kempen pilihan raya kecil DUN Galas……. terdesak benar nampaknya PAS untuk mempertahan kerusi tersebut……

Apa tujuan sebenar keluarga Beng Hock datang ke Gua Musang, kalau tidak kerana mahu memastikan PAS memenangi kerusi DUN Galas…..

Risalah yang mengandungi dakyah-dakyah yang kononnya kekejaman yang dilakukan SPRM, POLIS terhadap warga Malaysia boleh mendatangkan rasa marah, benci pengundi Galas terhadap UMNO-BN diedarkan kepada orang ramai, khususnya pengundi-pengundi dari kaum bukan Melayu. Tidak secara langsung, pengundi-pengundi Galas akan beralih arah kepada calon PAS pada 4 November 2010 akan datang…..

Itulah niat sebenarnya, kalau tidak, masakan keluarga Beng Hock dibawa ke Gua Musang…….

15 comments:

  1. Keluarga Benghock sial, mereka mahu hilang rasa bersalah kerana BH buuh diri.

    ReplyDelete
  2. keluarga dia dah jadi gila kot ty jadi camtu..

    ReplyDelete
  3. Dasar Cina DAP-ig BANGSAT.

    Ini semua kerja SIAL Cina DAP-ig.

    Melayu PAS PKR BODOH.

    ReplyDelete
  4. sama gila dgn pas pis pus

    ReplyDelete
  5. tidak ada tindakan undang2 keatas mereka..bukankah ia leh gugat kes yg sedang dibicarakan.

    Dan tidakkah ada peguam dari pihak kerajaan, SPRM, polis yg leh guna kuasa mahkamah agar keluarga TBH atau mana2 parti politik..atau NGO gunakan isu TBH, gambar dan apa saja berkenaannya dimana2 tempat selain dari dalam rumah TBH dan keluarganya sahaja..dan juga memberhentikan segala jenis rupa bentuk yg leh gambarkan bahwa SPRM, dan mana2 badan dan kerajaan bersalah atas kematian TBH..kerana kes masih dimahkamah!!
    -aa

    ReplyDelete
  6. AYG, inilah yang menjadi kehairan pada aku.... masakan tindakan dia orang ini dibiarkan begitu saja oleh pihak berkuasa.... tidakkah ianya juga menggugat atau telah menghina mahkamah....

    ReplyDelete
  7. Mana polis tak tangkap keluarga TBH kerana menghasut dan mengedar risalah yang berbau perkauman. Masukkan mereka bawah ISA sahaja. Kepada pengundi cina di gua musang kita tunggu dan lihat di peti undi cina dan india, kalau kalah siap chua soi lek dan samy vellu jangan dilayan lagi permintaan mereka ini. Jangan diberi apa-apa lagi kepada mereka selagi cina dan india tunjuk sokongannya pada BN.

    ReplyDelete
  8. Bolo punye cine...Dah takde keje lain agaknya..
    Patut dia usung rangka skali..Baru real..
    Dia ingat melayu nak kesian ngan dia...
    Cine DAPigs mungkinlah support lu...

    ReplyDelete
  9. Keluarga Beng Hock memang sakit jiwa dan otak, semua di bawah arahan DAP.Apa tunggu lagi, gasak mereka tanpa kasihan, baru mereka tahu apa ma'ana nya hak asasi manusia1

    ReplyDelete
  10. Memang keluarga Beng Hock sakit jiwa, sedangkan mereka sudah pun berjumpa dengan PM, tapi kerana nak tunjuk kerajaan Melayu ini tidak adil, kaum DAP ini sengaja membuat kecoh pada mata dunia...

    ReplyDelete
  11. Dalam menyuarakan pendapat dan pandangan seharusnya rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian di Bumi bertuah ini menyalurkannya pada tempat yang betul dan dalam situasi sebenar. Jangan mengadakan sesuatu yang belum tentu benar atau kabur kerana ini akan mencetuskan kekeliruan dan tangapan negatif terhadap mana-mana pihak yang terbabit. Hasilnya akan menimbulkan rasa dendam dan perbalahan yang ingin dilihat oleh musuh. Kesudahannya kita yang rugi. Mana lagi sebuah negara yang kita banggakan sebagai Bumi Malaysia yang aman dan harmoni kalau sudah ada antara rakyatnya mula bermain api. Penyelesalan di kemudian hari akan mencatat sejarah hitam dan sumpahan anak cucu-cicit dari tinggalan drama yang kita ciptakan dengan sewenang-wenang ini.Wallahualam.

    ReplyDelete
  12. slm ziarah
    pohon tuan follow dan paut blog baru kami..

    http://pemudaumno-nibongtebal.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. YG-lupakah saudara-saudara?, TGNA pernah mengatakan mereka sanggup berkerjsama dengan iblis kiranya perlu.maka disini Allah telah makbulkan permintaan itu untuk difikirkan oleh hamba-hambanya yang beriman,kemungkinan satu hari mereka memanggil jin pula bagi membuang undi.hanya Allah saja yang tahu niat sesaorang dimasa akan datang.dengan itu berwaspadalah semua.

    ReplyDelete
  14. tak payah bt ruangan komen kalo komen nk dibuang...UMNO mmg penakut..

    ReplyDelete
  15. UMNO ni dh BUTA MATA HATI..semua nasihat saya berikan dibuang je..SEDARLAH..jgn sampai ALLAH tutupkan mata anda dulu baru anda mahu buka hati anda..

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..