Wednesday, June 9, 2010

Berbagai helah nak melindungi peliwat


Dalam artikel yang lalu, telah disebut bagaimana puak-puak pro Anwar telah menganjurkan solat-salat hajat di hadapan Ka’abah malah dalam stadium di Kota Baharu yang dipimpin tok-tok guru, ulama-ulama parti Islam palsu memohon Allah menimpakan ‘bala’ kerana kezaliman Tun Mahathir kerana mengheret Anwar ke Mahkamah atas dakwaan meliwat. Klik

Hari ini kita lihat bagaimana liciknya Anwar serta kuncu-kuncunya sama ada dalam PKR, PAS mahu pun DAP memanupulasikan pelbagai isu untuk menutup segala kemungkaran si Anwar, lebih-lebih lagi dalam kes perbicaraan liwatnya….

Kalau pembela ‘bertaubat’ Karpal Singh bermacam-macam helah di Mahkamah mencari jalan agar kes liwat Anwar ditangguh-tangguh, barua-barua murahan PKR, PAS dan DAP pulak menyalak isu UMNO-APCO, timbul pula isu kononnya UMNO menghalalkan lesen judi bola sepak…..

Maka dengan ghairahnya balaci-balaci Anwar dalam PAS berarak ke hulu ke hilir, puas di bandar di kampung, puas berceramah, berdemonstrasi, kononnya menentang amat-amat sangat dengan tindakan UMNO ‘menghalalkan judi’.

DAP pun bukan main lagi mencacak ekor tumpang menyalak menentang judi, tapi kat Pulau Pinang dan Selangor berlambak premis judi, banyak yang haram dari yang ada lesen…….. premis maksiat tak payah ceritalah, tumbuh macam cendawan sampai ke negeri serambi Mekah…….nasib baik tidak di tepi rumah tok guru…

Berbalik kepada bab melindungi sifat-sifat keji si Anwar, kawan terjumpa satu artikel dari blog balaci pembangkang kononnya Azlan, bapa Saiful berasal dari Janda Baik, Pahang ini seorang yang kuat berjudi.

Ibu Saiful, Halina telah melakukan pelbagai kerja untuk menyara keluarga hingga ibu Saiful memohon cerai daripada Azlan, apabila Azlan cuba memaksa beliau menjual tubuh dan menjadi pelacur.

Dikatakan, Azlan, bapa si Saiful sanggup melakukan apa saja untuk mendapat wang, bukan sekadar memaksa isteri jadi pelacur, sanggup menggunakan anaknya si Saiful memfitnah Anwar untuk mendapatkan upah lumayan.

Saiful dikatakan mengambil upah untuk mendapat maklumat dan fail-fail mengenai Ahli-Ahli Parlimen BN yang melompat dan menyertai pakatan rakyat, mengaku diliwat untuk menghalang Anwar dari bertanding dalam pilihan raya kecil Permatang Pauh, mengaku diliwat bagi menghalang Anwar menjadi Perdana Menteri dan memastikan Anwar dipenjarakan. (artikel sepenuhnya) Klik

Jelas bukan ? Disinilah dapat kita lihat bagaimana barua-barua pembangkang ini mensensasikan isu sehingga sanggup mencemarkan maruah orang lain semata-mata hendak melindungi kemungkaran Anwar barua yahudi-israel…….

Pendapat AYG ; Peduli apa dengan isu-isu itu semua, apa yang jelas Anwar adalah seorang kaki ‘gay’ yang suka meliwat, wajarkah diangkat sebagai pemimpin Negara ?

Kalau benar Anwar difitnah, dikonspirasi, mengapa barua-barua tengik pembangkang tak mahu desak Anwar bersumpah macam si Saiful ? ada berani ka…….

Apa yang sebenarnya, bukan puak-puak PAS, DAP hendak melindungi Anwar sangat, mereka cuma hendak melindungi bantuan dana dari yahudi-israel yang disalurkan melalui Anwar je……





8 comments:

  1. biasalah kaum kaum munafik tidak akan sesekali berhenti menyesatkan orang islam.

    mereka yang kononnya terlebih islam dari orang lain akan menggunakan apa saja cara termasuk memfitnah asalkan hajat mereka tercapai.

    ReplyDelete
  2. Lakonan peliwat untuk mengutuk kekejaman rejim Israel tidak menjadi kerana dia adalah ejen kepada rejim tersebut.

    Forced to stop proceeding to Gaza.

    ReplyDelete
  3. ni ckp2 kosong kedai kopi je bro....
    fakta mana...?

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Sampai mcm tu fitnah mereka. Keji sungguh, tp anwar tu bersumpah xberani juga.

    ReplyDelete
  5. SLM BRO..SI SLIPOR BUROK X BRANI NK SENTUH MAMAT SONGSANG TU SBB DIA PUNYE BILIK SYURGA LG BESAR. SAMA DGN KIT SIYAL ANAK BRANAK. MANE BLEY LWN TOKEYY BEBBB KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  6. Anwar Ibrahim Dasar penipu Negara dan Peli....Negara....

    ReplyDelete
  7. Entah bila Orang Melayu yang banyak HANTU RAYA nak lepas satu pada Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete
  8. hahahahah..korang ni bodoh betol la.Tipu Saiful tu korang boleh percaye.hahahaha..iq korang rendah betol

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..