Sunday, May 10, 2009

KELING PARIA - P.Uthayakumar

P.Uthayakumar - tetap tidak berterima kasih pada Kerajaan Malaysia



Kalau di negara India, bangsa India dari kasta yang paling hina adalah Kasta Paria, kasta paria ini sama taraf dengan kasta yang paling hina, iaitu golongan yang hanya boleh membuat kerja-kerja membakar mayat ditepi sungai Ganga. Kasta ini tidak dibenarkan sama sekali bercampur dengan kasta-kasta lain, terutama yang berkasta Brahman (dikatakan kasta ini paling mulia di India).

Di Malaysia, kaum India tidak mengamalkan kasta, malah tidak dibenarkan sama sekali, itulah untungnya warga Malaysia dari pelbagai kaum, tapai amat-amat kesal dengan keling paria sekor ni yang tak sedar diri..............

Uthayakumar keling paria ni, rasa kawan kalau balik India, entah kasta apa agaknya dia. Dapat duduk kat Malaysia ni patut bersyukur, bebas untuk mendapatkan apa saja sebagai seorang manusia. Kalau kat India, mungkin kebulur agaknya, kita ambil contoh di negeri Bihar saja, mempunyai penduduk seramai 90 juta orang, lebih 40% dalam taraf kemiskinan.

Pedulilah pasal tu, yang kawan kesal perangai keling paria sekor ni, kerajaan bebaskan dia dari ISA, dia dengan kurang ajar menndakwa dia ditahan di bawah ISA tanpa ada buat salah, buat apa nak berterima kasih kat kerajaan............... “ minta maaf, saya tidak akan berterima kasih kepada kerajaan “ inilah cakap paria yang bongkak tak sedar diri, pemimpin HINDRAF ni.............

Inilah pemimpin HINDRAF yang mendapat sokongan lantang dari orang-orang Melayu macam Anuar Al Juburi, Mat Sabu Al Buriti, Sallehuddin Ayubabi yang tak sedar diri.

Deme semua tengoklah gambar keling paria sekor ni (gambar kat atas), keling paria ni berjambang, berjangut panjang, tak lama lagi nak pakai serban macam Tuan Guru Nik Aziz, lepas tu pergilah ceramah kata mana-mana markas PAS sambil baca dan tafsir ayat Quran macam Eng kafir dari Perak tu........ rakyat Melayu Malaysia ramai yang tak sedar, keling paria sekor ni lah yang buat huru hara kat Malaysia, nak buat keganasan macam penggannas LTTE kat Sri Langka, kalau kerajaan Malaysia tak bendung, sudah pasti Malaysia jadi tak selamat macam Sri Langka.

Kawan harap rakyat Malasia sokong penuh tanpa belah bagi supaya kerajaan kekalkan ISA di Malaysia, untuk mengekalkan keamanan serta keharmonian dalam negara. Kekalkan ISA..................

Kawan sebenarnya agak keciwa dengan kemurahan dan kelembutan pemimpin Kerajaan Malaysia melepaskan keling paria sekor ni, kalau tak pun lucutkan taraf KEWARGANEGARAN paria ni, hantar balik India, biar dia tau pahit maungnya dia........ kalau ia pun dia pernah tuntut ganti rugi dari Queen British dan kerajaan Malaysia, pasai orang putih ni dah bawak tok nenek dia datang ke Tanah Melayu dulu........... nasib baik orang putih tu bawak masuk ke Tanah Melayu keturunan paria ni, kalau tak anak cucu deme kerjanya tukang bakar mayat je lah kat tepi sungai Gangga sampa le ni............

Kepada sahabat-sahabat Melayu Islam, marilah kita dengan sepenuh hati berdiri menyokong kepimpinan Perdana Menteri Dato’ Sri Najib, jangan biarkan ada manusia seperti keling paria ni lagi yang berani mengugat kestabilan negara kita yang tercinta.

14 comments:

  1. Yanadel... Ini orang dia ada ingat dia punya nagara. Kalu ini orang mau bikin ini mcam, angkat kasi hantar sana India, kita tengok kalu ini orang jadi apa. Dia mau jadi raja ka ini kita punya nagara. Ini orang dia orang tarak tau apa itu ISA. TODI tanya samadia dia tau ka...
    Bikin kacau orang, sudah mabuk lagi mau hantam balakang.

    ReplyDelete
  2. Apa nak buat.. makan lembu aja so buat kerja pun macam lembu. Nampaknya Cina dan India kerja macam gila.. membangunkan economi Malaysia. Siapa cakap tidak.. Tengoklah sendiri.... Pergi bank, kaunter yang bercontrol mesti Melayu.. panjangnya barisan.
    Pergi kedai makan.. lagi lambat.. tunggu nak beli satu bungkusan pun makan masa setengah jam..Tak ada kualiti langsung. Lagi satu, cakap bahasa english.. buka mulut besar.. tak faham langsung!!! what to do!! orang lepas hutan mestilah macam ini... tak tahu belacan,rogal anak sendiri lagi mat rempah!! Ehhh semua orang ada sensitive issue to talk about other religion but dont insult your own religion!! Think before you talk!!!

    ReplyDelete
  3. Dear son a bitch

    Please be aware of your own people and religion first. You people are so slow that the only reason why malaysia is still lacking behind major economic powers are because you people are everywhere in government institutions. And please bother about your social issues first; like raping own child/grandchild, poligamy in the name of religion, global terrorism and talking cock!

    If you want somebody to post a responsible comment, please be responsible first. By the way, I guess you dumb motherfuckers from jungel will ever understand english.

    ReplyDelete
  4. hapuskan semua india di Malaysia...INdia hindu tidak perlu hidup dan tiada hak untuk hidup seperti manusia.

    India beragama hindu hanya layak untuk menjadi binatang yang mesti disembelih untuk dijadikan tahi

    Hindu mengajar kaum India untuk menjadi malas seperti seekor babi pink dan bila sudah kenyang dan malas, mereka akan jadi seperti puaka membunuh orang lain sesuka hati mereka seperti mereka menonton filem2 tamil yang bodoh dan tidak berakal seperti Samy vellu dan anaknya vell pari si pari2...

    maka hendaklah dihapuskan semua hindu dan juga india kristian dari muka bumi malaysia

    India2 hindu ini juga jangan diberi menonton filem2 tamil dan filem2 hindustan yang kerjanya hari2 gaduh dan bunuh....bahaya...kerana India tiada otak yang boleh menapis baik dan buruk

    sekian, india hindu mesti dihapuskan dengan parang orang2 Melayu Batu Pahat!!!

    ReplyDelete
  5. Hey Pantat punya belacan!!! Pergi jilat pantat mak engkau atau pantat adik/kak engkau...

    economi negara kita di control oleh indian n chinese only....lu orang melayu..buat apa? makan konket anak sendiri...lepas itu balik kampung makan belacan...

    Tak guna punya melayu...gi balik ke hutan laa.. lu orang semua nie macam Nabi Mohammas SAW yang tak berguna... percayakan orang ini macam sial nak mampus.. dia nie penipu dan anak pelacur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak kau punya emak paria keling, india babi punya orang kau tak tahu ke? Jilat pukimak? india macam kau je jilat,sebab kau boleh makan taik je, hindu busuk bau taik

      Delete
  6. hahah...to be honest ini melayu pukimak suma mmg bodo...aku dah rogol bunuh anak derang pon and they still vote for me.

    all the malays in this country are fucking idiot...semua tahu mkn belacan saja...if u fukking malays dont vote for me i will send all of u back to fuckking acheh/jawa where u came from.

    and fuck allah...i can swear by allah everytime i rape some girl so no problem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah sembang paria kari lah keling, aku bukan saja pijak keling, aku tampar keling punya sami sekali, mak dengan bapak kau aku tampar sebab dia keling busuk, kau ni kerja angkat taik je,sembang kari busuk keling

      Delete
  7. Saya rasa sikap perkauman dan syak wasangka adalah masalah yang menyebabkan perkara ini berleluasa. Setiap kaum di negara ini mempunyai peluang untuk berjaya sekiranya berusaha. Sila hindar daripada mengunakan kata-kata kesat dan hasad dengki. Saya adalah seorang India dilahirkan di bumi Malaysia ini. Saya sanggup berkawan dengan setiap bangsa termasuk Melayu. Masalah sosial yang disebut oleh individu-individu tertentu memang wujud dalam setiap manusia tak kira kaum. Masalah incest (sumbang mahram) telah dibentangkan banyak kali di dalam media massa. Apa yang perlu ialah membawa kesedaran kepada anak-anak, batas pergaulan sikap menghormati dan amalan mulia. Setiap manusia hidup cuma seketika didunia ini. Setelah itu kita berhadap Tuhan Yang Maha Esa....Dia yang menentukan segala=galanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alisha hemangi,puki kau punya mak aku nak boleh?

      Delete
  8. OMG what a racist post!!! Why isnt this listed as sedition???

    ReplyDelete
  9. Deiiiiiii...Hindu dan Cina memang paria dan berak tak pernah basuh...kote hitam hangit

    ReplyDelete
  10. kerajaan Malaysia wajib mengugurkan kerakyatan kesemua Keling Tamil Hindu Paria. Kirimkan kesemua Paria balik Tamil Nadu "BY HOOK OR BY CROOK". PARIA ADALAH ETNIK PALING CELAKA YANG WUJUD DI TANAH MELAYU.

    ReplyDelete
  11. Aku asal nengok muka Keling Paria saja terus Benci tahap Gaban. Aku harap bila pecah perang PAKISTAN VS INDIA goreng bunuh semua Kapir Laknat Keling Tamil Hindu Paria dan robohkan semua kuil2 sial mereka ditanah Melayu.

    ReplyDelete

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..