Sunday, April 5, 2009

PENTAS MENCEMOH, MENCACI - AHLI PARLIMEN BUKAN ISLAM MEMBACA & TAFSIR AL-QURAN


PENTAS CEMOH DAN CACI

Dapatkah kita sama-sama berfikir - Wahai Saudara-saudara ku di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Parti pembangkang menjadikan tempat-tempat ceramah untuk memaki hamun peminpin-pemimpin Kerajaan BN/UMNO, menyemaikan rasa benci dikalangan sesama Islam dan kaum. Sepatutnya pentas kempen ini untuk menjelaskan kepada rakyat apa visi parti untuk kepentingan rakyat.
Ingin saya bertanya, apakah penceramah dan pendengar yang khusuk dengan ceramah-ceramah pembangkang ini tidak sedikit pun menikmati apa yang telah dilaksanakan oleh Kerajaan BN/UMNO ? Kalau ada, mengapa begitu takbur sekali menghina mereka, kalau tiada, beranikah anda menafikan nikmat Allah ini ? jauhi dari kufur nikmat !!!!!!!, jadikan diri kita insan yang sentiasa bersyukur dengan nikmatNya.....

Saya jadi hairan, mengapa ada orang yang menyambut dengan takbir "Allah hu Akhbar", sedangkan hujah-hujah yang disampaikan berbentuk menghina, memfitnah, memaki hamun hamba Allah yang lain. Inikah yang dikatakan berjalan berlandaskan Islam.


Ahli Parlimen Perak (Bukan Islam) Berceramah

Saudara-saudara di Bukit Gantang sudah tahu, keghairahan Pakatan Rakyat hendak menawan hati-hati pengundi, tanpa mereka sedar membiarkan orang bukan Islam membaca dan mentafsirkan ayat Al-Quran ketika berceramah dihadapan orang-orang Islam. Apakah sudah tiada cerdik pandai Islam dari kalangan Pakatan Rakyat sehingga membiarkan orang kafir membaca dan mentafsirkan ayat Quran. Tidakkah perbuatan mereka menghina Islam ? Apakah bacaan dan tafsiran dari orang kafir patut diterima dan dipatuhi oleh umat Islam yang mendengar di Perak ? Sedangkan Ahli Parlimen berkenaan sendiri tidak percaya dengan ajaran Islam !!!!
Apa sebenarnya yang hendak dibawa oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat ini ? Tidak nampakkah saudara-saudara ku di Bukit Gantang, bahawa mereka hanya mempergunakan Islam untuk memenuhi nafsu ghairah memerintah negara. Kalau benarlah saudara-saudara memperjuangkan hak-hak anak cucu cicit kita kehadapan demi bangsa, Agama dan Negara, mesti dan wajib saudara-saudara tolak parti ini. Berjihad menentang kebathilan ini, berjihad menentang kaum-kaum munafik ini......... Allah hu Akhbar

UNDILAH CALON BARISAN NASIONAL



No comments:

Post a Comment

Kalau anda sudi komen, silakan, tapi dengan penuh tanggungjawab...... terima kasih di atas komen anda..